Aprenent de màrqueting visual

La meva carrera, de moment…

Benvinguts a la plataforma digital que comparteix l’apassionant viatge d’un estudiant dedicat al món dinàmic del màrqueting i la publicitat. Amb una curiositat insaciable i un constant desig de créixer en aquest camp en constant evolució, en una missió de descobriment, innovació i impacte. Amb l’Adrià i la Leonor començarem una gran aventura!

A través d’aquesta plataforma…

explorarem les estratègies més innovadores, les tendències emergents i les experiències compartides que defineixen aquest emocionant viatge professional. Units pel nostre entusiasme, navegarem pel món del màrqueting i la publicitat amb determinació i companyonia.

Estudis

El meu viatge acadèmic va començar en el Institut Matadepera on vaig aconseguir l’educació secundària i el batxillerat social. Apassionat pel màrqueting i la publicitat, he abordat una nova aventura en l’Institut FP de Sant Cugat. Més enllà dels títols, el meu viatge és una travessia per a contribuir al món de la creativitat. Llest per a continuar explorant i aprenent!

Vídeo Promocional

Informació Personal:

  • Em dic Guillem Canyameres Badia
  • Tinc 23 anys, vaig nèixer a Mataró el 2 de maig del 2000
  • Titulació del batxillerat a l’Institut de Manresa
  • Estudio màrqueting digital a l’Instituto FP de Sant Cugat.
  • Aficionat del judo i padel
  • Titulació d’Alemany superior A2

Certificacions Cibernarium i Google Ads:

  • La IA generativa dins del màrqueting digital (Cibernarium)
  • Poscionament SEO (Cibernarium)
  • Comerç a través de les xarxes sociales (Cibernarium)
  • Com planificar la compra i venda de publicitat a internet (Cibernarium)
  • Com disenyar un plan de màrqueting digital (Cibernarium)
  • Fundamentals of digital marketing (Google Ads)

EXPERIÈNCIA AMB MÀRQUETING DIGITAL

Projecte publicacions – Airbnb

Per l’empresa seleccionada (Airbnb) i per la xarxa social recomanada per Glimpse (TikTok), he realitzat 5 publicacions.
Les publicacions estan relacionades amb les paraules claus de major rellevància relacionades amb Airbnb.
Aquesta publicació està inspirada amb la keyword “near me”.
Per si desitja visitar l’enllaç original de la publicació en TikTok:

https://vm.tiktok.com/ZGJwhAxRh

El meu TikTok: https://www.youtube.com/watch?v=8eE_qBd-O88

Campanya exitosa a TikTok – Beats By DRE

Inspirant-nos amb una campanya reeixida de TikTok havíem de dissenyar i crear una campanya del mateix estil i realitzar un estudi sobre ella.
La campanya de TikTok que vaig triar va ser de la companyia d’auriculars BeatsByDre amb col·laboració amb l’artista AshNikko.

TikTok original: https://www.tiktok.com/@ashnikko/video/6850486005225606406

La meva campanya: https://www.youtube.com/watch?v=wSNCwtJOYGo

Portafoli

Projectes Destacats

Campanya Integrada per Marc Turull

El resultat va ser un augment del 30% en el *engagement del públic i un reconeixement significatiu de la marca.

Investigació de Mercat per Ion Mac

Les recomanacions van ser implementades amb èxit generant un increment del 25% en les vendes.

Habilitats Clau

  • Estrategies de Màrqueting Digital
  • Desnvolupament de contingut Persuasiu
  • Investigació de Mercat
  • Analítica Web i KPIs
  • Disey Gráfic Publicitari
  • Gestió de Projectes Publicitaris

Educació

Grau en Màrqueting i Publicitat Ins FP Sant Cugat FP, 2023 – 2025

Certificacions

Projectes Destacats

Campanya Integrada per Marc Turull

El resultat va ser un augment del 30% en el *engagement del públic i un reconeixement significatiu de la marca.

Investigació de Mercat per Ion Mac

Les recomanacions van ser implementades amb èxit generant un increment del 25% en les vendes.

Habilitats Clau

  • Estrategies de Màrqueting Digital
  • Desnvolupament de contingut Persuasiu
  • Investigació de Mercat
  • Analítica Web i KPIs
  • Disey Gráfic Publicitari
  • Gestió de Projectes Publicitaris

Educació

Grau en Màrqueting i Publicitat Ins FP Sant Cugat FP, 2023 – 2025

Certificacions

Projectes Destacats

Campanya Integrada per Marc Turull

El resultat va ser un augment del 30% en el *engagement del públic i un reconeixement significatiu de la marca.

Investigació de Mercat per Ion Mac

Les recomanacions van ser implementades amb èxit generant un increment del 25% en les vendes.

Habilitats Clau

  • Estrategies de Màrqueting Digital
  • Desnvolupament de contingut Persuasiu
  • Investigació de Mercat
  • Analítica Web i KPIs
  • Disey Gráfic Publicitari
  • Gestió de Projectes Publicitaris

Educació

Grau en Màrqueting i Publicitat Ins FP Sant Cugat FP, 2023 – 2025

Certificacions

Projectes Destacats

Campanya Integrada per Marc Turull

El resultat va ser un augment del 30% en el *engagement del públic i un reconeixement significatiu de la marca.

Investigació de Mercat per Ion Mac

Les recomanacions van ser implementades amb èxit generant un increment del 25% en les vendes.

Habilitats Clau

  • Estrategies de Màrqueting Digital
  • Desnvolupament de contingut Persuasiu
  • Investigació de Mercat
  • Analítica Web i KPIs
  • Disey Gráfic Publicitari
  • Gestió de Projectes Publicitaris

Educació

Grau en Màrqueting i Publicitat Ins FP Sant Cugat FP, 2023 – 2025

Certificacions

  • La IA generativa dins del màrqueting digital (Cibernarium)
  • Poscionament SEO (Cibernarium)
  • Comerç a través de les xarxes socials (Cibernarium)
  • Com planificar la compra i venda de publicitat en internet (Cibernarium)
  • Com dissenyar un pla de màrqueting digital (Cibernarium)
  • Fundamentals of digital marketing (Google Ads)